Aby cała organizacja była zorientowana na rynek:
Pozycjonowanie Gdynia produktu jest częścią szerszej filozofii marketingu. Polega na identyfikowaniu nadrzędnych aspektów produktu i dopasowywaniu ich do konsumentów skuteczniej niż konkurencja. Filozofia ta sprawia, że cała organizacja jest zorientowana na rynek.
Aby poradzić sobie ze zmianami rynkowymi:
Pomyślne pozycjonowanie Gdynia produktu nie oznacza końca zadania menedżera. Musi stale obserwować rynek. Zgodnie z nowymi wydarzeniami na rynku należy zidentyfikować, odkryć lub rozwinąć nowe przewagi konkurencyjne, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom rynku. Sprawia, że menedżer jest aktywny, czujny i dynamiczny.
Zasadniczo korzyści, które należy przekazać, są ustalane na podstawie oczekiwań docelowych nabywców. Tak więc pozycjonowanie Gdynia produktu może pomóc w realizacji oczekiwań konsumentów.
Promowanie dobrej woli i lojalności konsumentów:
Systematyczne pozycjonowanie produktów z Gdyni wzmacnia nazwę firmy, jej produkt i markę. Popularyzuje markę. Firma może tworzyć wartość firmy i zdobywać lojalność klientów.